Фабрика «К. Бехштейн» в Зайфхеннерсдорфі

«К. Бехштейн» – всесвітньо відомий бренд роялів і піаніно преміум-класу, що став синонімом унікально багатого звучання, яким ось уже стільки років захоплюються і професійні музиканти, і меломани.
slide1

Ласкаво просимо на Фабрику «К. Бехштейн »

ФАБРИКА, ПРИНЦИПИ, ФАКТИ

Місце розташування

З 1853 по 1992 рік штаб-квартира і виробничі майданчики компанії розташовувалися в Берлінському університеті, протягом короткого періоду після Другої світової війни була додаткова виробнича база в Ешельброннe (Франконія, Західна Німеччина). В рамках реструктуризації Берліну після падіння Берлінської стіни, підприємства, що знаходяться в центрі нової німецької столиці, відчули, що умови виробництва почали ускладнюватися. Компанія «Бехштейн» вирішила придбати традиційне фортепіанне виробництво (марка Zimmermann) в саксонському містечку Зайфхеннерсдорфі, в регіоні Оберлаузіц, що здавна славиться своїми ремеслами.
Переїзд на нове місце виробництва та інтегративне навчання фахівців, які вже працювали на фабриці в Зайфхеннерсдорфі, визначило життя компанії на найближчі роки – як і безперервна модернізація підприємства, в яку було інвестовано понад 20 млн євро. Сьогодні фабрика «К. Бехштейн» в Зайфхеннерсдорфі – флагман фортепіанної галузі в усьому світі.

Спадщина, спадкоємність

Компанія «К. Бехштейн Піанофортефабрік Берлін»- провідний в Європі виробник ексклюзивних роялів і піаніно. Уже шосте покоління фахівців – фортепіанних майстрів, інженерів, експертів по інтонуванню – працюють в цій компанії, заснованої Карлом Бехштейном в Берліні в 1853 році. Саме Карлу Бехштейну вдалося створити інструмент з дивно співучим звучанням, яке чудово підходить для концертних виступів, що вже тоді дозволило бренду набути чисельних шанувальників серед знаменитих композиторів, піаністів і просто любителів музики.
Секрети професійної майстерності, які заповідав Карл Бехштейн, не забуті. Сьогодні на фортепіанній фабриці «К. Бехштейн», розташованій в німецькій Саксонії, працюють 150 фахівців найвищого класу, які відчувають відповідальність за майбутнє цієї унікальної марки і важливість передачі знань наступним поколінням. В основі виробництва лежить унікальний сплав досвіду, традицій, сучасних технологій, новаторських ідей і новітніх досліджень матеріалів, які використовуються, з метою безперервного вдосконалення інструментів, в тому числі їх ігрового механізму і тембрального багатства звучання.

img

Учбово-виробниче підприємство, яке користується популярністю і за кордоном

Компанія «К. Бехштейн» бачить своє постійне завдання і справжню місію в тому, щоб пробудити у молоді інтерес до професії фортепіанного майстра і передати свій багатющий досвід і секрети професії. Недарма компанія «К. Бехштейн» займає провідне положення в світі по комплексному навчанню фахівців в області виробництва фортепіано преміум-класу.

Значна глибина виробництва

Компанія «К. Бехштейн» постійно інвестує в підвищення кваліфікації персоналу, а також в найсучасніші технології, багатий асортимент і оптимізацію зберігання матеріалів. Ставка робиться на постійне збільшення глибини виробництва, що дозволяє забезпечити максимальну якість окремих компонентів і бути незалежними від постачальників. Це незвичайне рішення, що йде врозріз із звичними тенденціями на ринку, особливо на тлі цілої низки підприємств галузі, які перейшли на збірку отриманих від постачальників вузлів і деталей. У найближчі роки ми плануємо інтегрувати в наше виробництво й інші спеціальні галузі, які зараз знаходяться у веденні постачальників.

img

Перевага завдяки професійним знанням і досвіду

У чому на сучасному етапі складаються конкурентні переваги фабрики «К. Бехштейн» у порівнянні з іншими підприємствами галузі в світі?
Знання та вміння, що дозволяють створити елітний музичний інструмент, досвід, накопичений з 1853 року, наукові досягнення в галузі матеріалознавства та обробки матеріалів, а також, не в останню чергу, постійна співпраця фортепіанних майстрів, інженерів, фахівців зі звуку і піаністів! У компанії «К. Бехштейн» дуже цінують конструктивний діалог, що стосується якості продукції, яка випускається; його мета – розробити ще більш універсальний інструмент, поліпшити і без того досконалі механіку й акустику і створити воістину вічне фортепіано, яке стане своєму власникові «другом на все життя».
Розробка інструментів в компанії «К. Бехштейн» являє собою комплексний процес, в якому задіяний весь колектив: це і творчі винаходи наших інженерів, і прецизійна обробка матеріалів на верстатах з ЧПУ, і ручне налаштування і регулювання акустичної системи і ігрового механізму, що в результаті дозволяє створити насправді досконалий інструмент елітної якості і звучання.

Дослідження і розробки

Дослідження і розробки спрямовані на подальше вдосконалення всього інструменту і його окремих компонентів; над цим завданням працює колектив інженерів, фахівців по деревині, інженерів-технологів. Те ж відноситься до розробки специфікацій для матеріалів і компонентів, які ми купуємо у постачальників. Компанія «К. Бехштейн» пишається своїм відділом наукових досліджень і розробок в області виробництва роялів і піаніно – найсучаснішим в Європі! Наші історичні корені і традиційні технології виробництва, що дозволяють подарувати інструментам легендарне бехштейнівськe звучання, в повній мірі враховують і сучасні вимоги піаністів. Ми постійно вдосконалюємо наші інструменти за рахунок використання прецизійних верстатів з ЧПУ, а також новітніх комп’ютерних та інженерних технологій.

Надійність в будь-якому кліматі і за будь-яких обставин!

Надійність і точність ігрового механізму надзвичайно важливі для концертного інструменту. Перед початком виробництва всі матеріали – поряд з перевіркою їх екологічності – піддаються комплексному кліматичному випробуванню (при температурі від -30 до +40 ° C, вологості в діапазоні 10-95%).

Наши

мастера

img

„Я люблю працювати з деревом, цим абсолютно дивовижним матеріалом, і створювати інструменти, які будуть служити багатьом поколінням».

Уве Кречмер

“Мені подобається моя робота, я можу пропонувати нові ідеї і рацпропозиції і здійснювати їх на практиці”.

Петер Буттіг

„У моїй роботі присутній обов’язковий елемент творчості, і це робить її ще більш цікавою“.

Торстен Дресслер

ДЕЯКІ ОКРЕМІ СТАДІЇ ВИРОБНИЦТВА НА НАШІЙ ФАБРИЦІ

Акустична система

Наша фірмова філософія щодо конструкції фортепіано унікальна за своєю суттю. Одним з основоположних принципів ми вважаємо те, що практично всі компоненти, з яких складається інструмент, грають певну роль у розвитку звуку. Поряд з таким цілісним сприйняттям інструменту, як акустичної системи, важливе значення надаємо також його максимальній стабільності і довговічності. «Бехштейни» практично вічні і відрізняються прекрасним звуком. Центральну роль грає акустична система: це комплекс, що складається з резонансної деки, корпусу і штульрами, що служить солідною базою для клавішно-молоточкового механізму.
Акустична система – серце інструменту – має вирішальне значення для якості звуку, його формування, тривалості звучання, можливості модуляції і відображення звуку. Саме в цьому полягає таємниця фірмового «бехштейнівського» звучання. Усі компоненти акустичної системи ми виробляємо на нашому заводі власними силами, а потім з максимальною точністю збираємо їх в єдине ціле. Ще одна унікальна риса: ми використовуємо тільки найдобірніші матеріали – так звану музичну деревину, яка сприяє ідеальному звучанню!
Поряд з конкретними вимогами, які визначає деревина – основний матеріал в нашому виробництві, при обробці і проклейці потрібна найвища точність: тільки так можна забезпечити стабільність інструменту. При виконанні цих робочих процесів наші досвідчені майстри за підтримки найсучаснішої техніки забезпечують абсолютну точність розмірів.

Найвища якість звучання

Після ретельного вибору заготовок із цільного букa або червоного дерева і нанесення на них клею, вони поміщаються в спеціальний прес і спресовуються під точно відрегульованим тиском.

img
Час Спокою

Після кожного етапу виробництва майбутньому інструменту потрібно «відпочити», щоб забезпечити стабільність того чи іншого компоненту протягом багатьох десятиліть. Причому відпочивати інструмент або його компоненти повинні в оптимальних кліматичних умовах. У наших сушильних камерах очікують своєї години сотні резонансних дек найвищої якості. Компанія «К. Бехштейн» відрізняється від інших виробників також тим, що музична деревина проходить процес сушіння і дозрівання в кілька етапів, відокремлених один від одного за часом, перш ніж з неї буде створена резонансна дека. Потім підготовлена ​​таким унікальним чином деревина пройде фрезерну обробку для формування ідеального балансу звукового відображення, чому сприяє склепінчастий профіль деки і обмеження напруги за рахунок контурної обв’язки (дерев’яної рами).
Деревину вибираємо тільки найвищої якості, без сучків, – це залізний закон як при виробництві стабільного футора з соснової деревини, так і про склеюванні стінок з буку і червоного дерева. Склеювання – процес, від якого залежать стабільність і довговічність майбутнього інструменту при будь-яких кліматичних умовах. Подальша обробка матеріалів і фаза «відпочинку» забезпечують абсолютну міцність.
Міцність і еластичність корпусу вирішальним чином впливають на тембр інструменту, на спектр обертонів, їхню кількість і характер. Завдяки унікальному способу монтажу стінок і футора ми вже на початковому етапі виробництва закладаємо основу характерного унікального звучання наших інструментів. Складні дерев’яні з’єднання з геометричним замиканням, виконані на спеціальних верстатах з ЧПУ, і надзвичайно міцна конструкція інструментів марок C. Bechstein і Bechstein забезпечують бездоганну якість звуку і стабільність налаштування протягом багатьох десятиліть.

C. Bechstein

Фабрика

img

Комплексний підхід

Футор бехштейнівського рояля відрізняється винятковою стабільністю, здатністю витримувати сильніші напруги і неперевершеною довговічністю.

Монтаж Футора

Монтаж футора, що складається зі стінок і дерев’яних розпірок, які видно під роялем, проводиться з точністю до десятої міліметра за рахунок попередньої обробки компонентів на верстатах з ЧПУ.
Внутрішня і зовнішня стінки опорної дерев’яної рами рояля виготовляються з шарів буку або червоного дерева товщиною 3-5 мм, а потім їм надається необхідна форма – в спеціальних пресах і з використанням спеціального клею. І тут, як і при виконанні всіх інших операцій з деревиною, їй необхідно дати відпочити і висохнути. Якість стінок впливає на якість звуку.
Храм досконалості: повільне дозрівання деревини в значній мірі сприяє забезпеченню ідеальної якості звуку. Без інвестиції часу і коштів в процес дозрівання, без підготовки матеріалу під суворим контролем неможливо створити елітний інструмент. «Дозована» напруга, яка виникає в деревині при її склеюванні і обробці, має рівномірно встоятися. При формуванні корпусу під пресом виникає так звана внутрішня вологість (в центрі поперечного перерізу), адже за рахунок величезної сили стиснення клей через деревні пори проникає всередину. Повинно пройти кілька місяців, перш ніж деталь набуде форму, що призначена їй, і клей при сушінні природним чином «випарується». Саме тому період дозрівання має вирішальне значення для забезпечення стабільної якості фортепіано, адже неконтрольовані процеси, що проходять в деревині, негативним чином позначаються на звучанні інструменту.

img

«Особливим завданням я вважаю постійне вдосконалення наших інструментів. Умови на фабриці дозволяють домогтися від кожного інструменту максимально можливого».

Андреас Ріхтер
img
Мистецтво створення резонансної деки

Кожна «бехштейнівська» модель – будь то піаніно або рояль – характеризується особливим ідеальним тональним (акустичним) профілем. Серце інструменту – його резонансна дека, а також ребра жорсткості, так звані ріпки, – виготовлено з мілкослойної гірської ялини з європейських альпійських регіонів. Витримування такої деревини за певних кліматичних умов може тривати до десяти років з того моменту, як дерево було зрубане. Процес обробки резонансної деки здійснюється відповідно до вимог нашого науково-дослідного відділу, при використанні верстатів з ЧПУ. Тільки так можна сформувати ідеальний акустичний профіль інструменту. Серцевинні дошки з високогірної ялини підганяються один до одного з урахуванням необхідних частотних характеристик. В елітних інструментах марки C. Bechstein резонансна дека до краю звужується, що максимально збільшує коливальну здатність і швидкість передачі. А ось звучання інструментів марки Bechstein підкорює приємним основним тоном, елегантністю та вишуканістю.
Щоб резонансна дека в результаті виявилася «увінчаною» необхідним вигином, так званою короною, і оптимальним чином реагувала на коливання струн, цінна деревина повинна пройти численні цикли зволоження, природного випаровування, внутрішньої вологості, надання певної форми, створення і зняття напруги. Наші фірмові резонансні деки – справжні шедеври, що володіють високою пружністю, але при цьому забезпечують ідеальний баланс напруги.
Вибір ріпок проводиться суворо відповідно до необхідного тембром звучання. За тональною архітектурою ми розрізняємо звучання, характерне для інструментів C. Bechstein з одного боку і Bechstein з іншого.

Штеги

Коливання струн через штеги передаються на деку. Конструкція штегів і їхня якість вирішальним чином впливають на якість звучання інструменту. Незалежно від того, чи йде мова про масивну деревину, яка застосовується при виготовленні піаніно і роялів марки Bechstein, або ж про шари деревини, характерних для інструментів марки C. Bechstein, – важливим фактором якості вважається напрямок волокон, а також точне припасування і підгонка, що забезпечують оптимальну передачу енергії від натискання клавіші через клавішний вузол і молоточкову голівку до струн, а потім в дуже складну акустичну систему. Спеціально для штег ми розробили виробничу програму, яка забезпечує такий прецизійний стандарт, якого неможливо досягти при ручній обробці. Така прецизійна точність допомагає сформувати ідеальний профіль звучання і дивно об’ємний звук, що із захопленням відзначають усі піаністи, які грають на наших інструментах.
Вірбельбанк, або Кілкова дошка, – також відповідно до нашої спільної концепції, – складається з хрестоподібно склеєних шарів добірних твердих порід дерева і гарантує оптимальну посадку і точність ходу кілків. При складанні дерев’яних компонентів враховується те, що багато з них будуть знаходитися під напругою, а це, в свою чергу, впливає на динаміку й акустику інструменту.

Нашi

майстри

„Мені дуже подобається різноманітність технологій роботи з металом в нашій галузі! Я вкладаю в улюблену справу всю свою душу і відчуваю, що мою роботу цінують. Чи це не справжнє щастя!“.

Йохен Кристоф
img
Чавунна плита

Чавунна плита – важливий компонент, покликаний приймати на себе всю силу натягу струн, а крім того, підтримувати звучання основного тону відповідно до цілісної філософії компанії «К. Бехштейн». Чавунну плиту виготовляють за спеціальною технологією, з особливим – фірмовим – складом чавуну, що забезпечує її надзвичайну міцність і опір тиску, підтримку основного тону акустичної системи, а також внутрішнє демпфірування власних коливань.
Після відливання плити також дають «відпочити» для збереження стабільності і лише потім переходять до її обробки на верстаті з ЧПУ. Після цього потрібно ідеально підігнати чавунну плиту до вірбельбанку методом фрезерування. В результаті ми в змозі забезпечити таку якість, якої неможливо досягти ручною обробкою, а це вигідно позначається на якості звучання інструменту. Підгонка чавунної плити здійснюється з точністю до однієї сотої міліметра.

Повна гармонія компонентів

Усі технологічні операції – свердління, фрезерування, нарізування різьби – вимагають особливої ​​точності і використання самозагострювальних інструментів. Усі дані, які отримали під час цих вимірювань, автоматично передаються на верстати, які виконують обробку дерев’яних деталей. Така гармонія технологічних операцій з обробки металу і деревини – ще одне досягнення компанії «К. Бехштейн»: це дозволяє добитися максимальної точності підгонки металевих і дерев’яних компонентів. Унікальна злагодженість технологічних процесів відкриває широкі перспективи і забезпечує абсолютну точність підгонки, а тим самим – оптимальне поєднання всіх компонентів акустичної системи. Тепер все готово для народження звуку.

img

Підгонка плити / установка струн / виробництво басових струн

Установка чавунної плити з дотриманням усіх розмірів акустичної системи – кропітка ручна праця. При установці струн необхідно врахувати всі майбутні чинники напруги і тиску: а) тонке налаштування вібруючої ділянки струни, обмеженої аграфами, б) Штег і в) дуплекс-шкала. Так закладаються основи для подальшого поширення та відображення звуку, основи стабільного, прекрасно тримаючи лад інструменту.

Виробництво і навивання (натягування) струн

При виготовленні басових струн на міцний сталевий дріт навивають дріт з практично чистої міді без домішок. Незважаючи на високу точність верстатів вирішальне значення при цьому має ручний контроль, який здійснюється досвідченим майстром. Його руки, вуха й очі гарантують абсолютну точність!
Натягування і налаштування струн, у тому числі й басових, проводиться за допомогою вірбелей, або кілків, які представляють собою металевий стрижень. При цьому струна проходить через штеги. Положення струн контролюється за допомогою спеціально налаштованої дуплекс-шкали. Це дуже відповідальна ділянка роботи – після установки струни вона повинна знаходитися в ідеальній позиції і видавати правильне звучання.

img

Ігровий механізм

Фірмову «бехштейнівську» механіку можна порівняти зі зручною лайковою рукавичкою, яка ідеально облягає руку піаніста. Вона без особливих зусиль підлаштовується під виконавця, відрізняється фантастичною точністю, реагує без найменших затримок. Гра на «Бехштейні» абсолютно контрольована і не вимагає додаткових зусиль. Саме той опір клавіш, який очікує віртуоз, саме та елегантність, яка радує і звичайного піаніста. За «Бехштейном» ви забудете, що таке нудні виснажливі репетиції. Граючи на «Бехштейні», ви можете повністю сконцентруватися на музиці, на втіленні музичних образів і емоцій. Досконалість нашого фірмового ігрового механізму забезпечується особливими вимогами до матеріалів, що використовуються, прецизійною відповідністю розмірів, продуманістю виробничих технологій. Ми прагнемо ідеального балансу між опором клавіш і плавністю їх ходу. Усі найтонші нюанси, які вкладає піаніст у свою інтерпретацію, необхідно один за одним передавати при відтворенні. Без додаткових зусиль, точно, інтуїтивно. Ідеальний ігровий механізм дозволяє розкрити весь величезний потенціал акустичної частини і змусити інструмент зазвучати «по-бехштейнівськи».

Kлавіатура

Клавіші з деревини ялини високої якості розраховані згідно фірмової специфікації й ідеально виконують функцію важеля вузла. Покриття клавіш відповідає вимогам піаністів. Спеціальна дерев’яна, так звана клавіатурна, рама, утворює стабільну основу для клавіш, що забезпечує їх точний і плавний рух. Це досягається за рахунок використання високоякісних сортів ялини, яку зміцнюють вставками з більш міцної масивної букової деревини в тих місцях, де необхідно буде зробити отвори. Крім того, ми використовуємо напрямні штифти, які пройшли спеціальну обробку, з мінімальним коефіцієнтом тертя.

Mеханіка

Механізм бехштейнівських інструментів – це справжнє диво, що складається з тисяч окремих деталей, виготовлених традиційним для компанії методом і вдосконалених на основі останніх інноваційних досягнень. Спеціальний процес сушіння деревини та використання зносостійких осьових підшипників, не схильних до тертя, заслуговують найвищих похвал і дарують піаністам неперевершене відчуття рівного і плавного ходу клавіш.

Наші

майстри

img

„Я особливо ціную те, що мені доводиться мати справу з найрізноманітнішими матеріалами відмінної якості“.

Маріо Лешке
Молоточкова голівка USP

Надзвичайно високі критерії якості, які компанія «К. Бехштейн» пред’являє до продукції, все більше обмежують можливість співпраці з компаніями-постачальниками. Це змушує нас самостійно займатися розробкою і виробництвом компонентів для ігрового механізму. Яскравим прикладом може служити виготовлення унікальних фірмових молоточкових голівок. Накопичений впродовж багатьох років досвід допоміг розробити ідеальний спосіб виготовлення молоточкової голівки, зі стабільним керном і пружно-динамічним фільцем. За рахунок цього можна забезпечити фірмове «бехштейнівське» звучання. «К. Бехштейн» – єдина європейська компанія, яка виробляє піаніно і роялі, що володіє унікальним ноу-хау, яке дозволяє виготовляти цей важливий компонент власними силами.

Демпферна система

Демпферна система в бехштейнівських інструментах настільки ж абсолютно досконала, як і їх механізм. Завдяки точній специфікації голівки демпфера і фільца (повсті), а також їх регулюванню наші майстри забезпечують ідеальне заглушення коливань струни або тону, практично без домішків сторонніх шумів. Це величезна праця: адже потрібно домогтися пропорційності для кожного тону і регістра інструменту.

РЕГУЛЮВАННЯ / тонке налаштування

Усі основні компоненти і частини ігрового механізму, які перераховані вище, повинні бездоганно узгоджуватись один з одним. Для цієї мети наші досвідчені фахівці повинні виконати безліч технологічних кроків: тільки так можна домогтися загального відчуття ідеального звучання. У кожного піаніста своє уявлення про те, як клавіші повинні реагувати на його дотик, проте кінцевий результат повинен бути один: інструмент має звучати ідеально.

Нашi

майстри

„Що може бути прекрасніше, ніж вносити завершальний тональний штрих в звучання бехштейнівського рояля. Це не робота, а мрія!“

Вернер Альбрехт
img
Налаштування / інтонування

Наші фахівці з налаштування знають весь інструмент і його будову, як свої п’ять пальців. Субстанція звуку і досконала акустика у всіх регістрах є передумовою для того, щоб при завершальній роботі над звуком з окремих тонів створити багатющу картину, приділивши увагу всім граням звучання. За скрупульозною обробкою молоточкової голівки, в результаті чого інструмент починає звучати дійсно унікально, «по-бехштейнівски», майстер проводить години і дні. «Коли лунає співуче звучання «Бехштейна», слід закрити очі і повністю сконцентруватися на слуховому сприйнятті. І тоді, коли очі залишаються закритими, ми починаємо бачити акустичні образи наших почуттів».

Поверхні корпусу

Обробка поверхонь являє собою процес, якому піддаються всі частини корпусу в процесі виробництва, починаючи з самого раннього етапу. Усі дерев’яні деталі, помітні в готовому інструменті, після виготовлення покриваються лаком. Це включає нанесення грунтовки, шліфування, нанесення основного лакового покриття, шліфування і завершальне полірування. Між окремими процесами інструменту дають підсохнути і відпочити, що необхідно для стабілізації поверхні.
Як і у всіх виробничих процесах, ми використовуємо сучасні верстати там, де це вигідно позначиться на якості продукції, – а ручні операції виконують наші досвідчені майстри, які роками відточували своє вміння. Ми приділяємо увагу тому, щоб емісійні показники використовуваних розчинників або дрібного пилу залишалися на найнижчому рівні; крім того, стежимо за чистотою повітря на всіх робочих місцях, використовуючи спеціальні витяжні пристрої та системи фільтрів. Збереження здоров’я наших працівників – наш найперший обов’язок.
Готовий інструмент відрізняється бездоганними, практично дзеркальними поверхнями. Ця величність не може не захоплювати: стабільний блиск поверхонь буде довго радувати власника.

slide1

Ласкаво просимо на Фабрику «К. Бехштейн»

Пошук дилерів