Про цей концерт написав авторитетний французький музичний журнал Pianiste. Автор статті Стефан Фрідріх схвально відгукується про яскравий талант молодого музиканта: справжні вундеркінди, зауважує він, зустрічаються не так часто, проте Кевін Чен, судячи з усього, – один з них.
«Справа не стільки в досконало виконавчій техніці, яку демонструє Кевін Чен. Подібної спритності пальців і швидкості гри домагаються чимало інших дітей в його віковій групі. І справа не просто у відмінній розробці структури музичного твору, хорошому почутті ритму, уявному спокої його інтерпретації, плавності і контрольованості гри на чудовому концертному роялі C. Bechstein D 282. Насправді мова йде про розуміння музичної мови. Кевін не просто грає, як йому показали: у нього є свій власний стиль, у нього є своя музична концепція », – пише Стефан Фрідріх про Кевіна Чена.
На завершення берлінського концерту Кевін запропонував увазі публіки чотири п’єси власного твору. Їх мелодії нагадували китайські наспіви, що містять ремінісценції з музики Рахманінова.
Колін Атпарія, викладач консерваторії Mount Royal (м Калгарі, Канада), так говорить про свого вихованця: «У своєму житті я бачила багатьох, навіть дуже багатьох талановитих дітей і вундеркіндів, але ще ніколи у мене не було таких учнів, як Кевін. У нього дуже глибоке розуміння музики: так, я направляю його, але не стала б називати цей процес навчанням ».
А що думає про своє таланті сам Кевін? «Я люблю звучання піаніно», – небагатослівно відповідає хлопчик на це питання. – «Мені просто подобається грати».