Плагін віртуального рояля C. Bechstein: дійсно окрилює!

Новий плагін віртуального рояля C. Bechstein вражає по всіх параметрах, як показали тести,
проведені спеціалізованими журналами Keyboards і tools 4 music.
img

Геральд Нарганг випробував новинку – плагін віртуального рояля C. Bechstein – на замовлення журналу Keyboards. У 5-му випуску за 2016 рік був опублікований його хвалебний відгук.

«Він одразу ж залишає позаду всіх своїх конкурентів і впевнено посідає перше місце», – так описує журналіст Геральд Нарганг тестовану новинку. І додає: «До сьогоднішнього дня я недолюблював усі ці бібліотеки семплів. Але ситуація змінилася з появою бехштейнівської Digital Grand Library для плеєра Kontakt. Ця бібліотека відрізняється дійсно прекрасним звучанням, а крім того, дає відчуття, що граєш практично «вживу».

Журналіст з Keyboards зі схваленням відзначає і той момент, що компанія «Бехштейн» не просто спробувала засемплювати ще один інструмент. Новий плагін вигідно відрізнявся від конкурентів, перш за все за рахунок свого характерного рояльного звучання, а також завдяки технології запису.

Зокрема, Геральд Нарганг дуже схвально відгукується про відмінні звучання плагіна, яке у семплірованих інструментів зазвичай звучить неприродно і фальшиво: «Мені ще не доводилося чути такого автентичного дисканта, який (що дуже важливо!) так само відчувається і під час грі. На мій погляд, якість таких плагінів на 50% визначається саме цим відчуттям. Яка мені користь від саунду, навіть якщо він відмінно звучить, але при цьому я не можу грати відповідно до своїх уявлень? У нашому випадку в звучанні ясно чується, з чого складається рояль, а саме – з деревини, повсті і металу, все як у реальному житті ».

Не менш захоплені плагіном і журналісти видання tools 4 music. Маркус Галла і Микола Кетерер в 1-му випуску за 2017 рік (друкована версія в продажу з 3 лютого).

«Для компанії «Бехштейн» дуже важливо в будь-якому випадку зберегти оригінальний характер звучання «бехштейнівського» рояля. І це правильно! Адже, врешті-решт, при покупці я зробив вибір на користь фірмового рояля D 282 від «Бехштейна», а не від «Стейнвея» або «Безендорфера», – пишуть журналісти.

І, нарешті, – висновок, до якого приходять автори статті, присвяченій плагіну C. Bechstein Digital Grand: «Ух ти! Більше можна нічого не говорити! Правильно зробив, що скачав: я швидко забуваю мій колишній улюблений рояль, Native Instruments New York Piano. Адже те, що я чую зараз на студійній акустиці, – просто грандіозно! »

Салім Ашкар в Дуйсбурзі та Празі

slide1

Запис в студії відомого Teldex

slide1

Запис в студії відомого Teldex

slide1

Запис в студії відомого Teldex

slide1

Запис в студії відомого Teldex

slide1

Запис в студії відомого Teldex


фото @ Gregor Willmes